آ

  • آثار غیربازاری سرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
  • آکادمی مناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
  • آموزش هوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
  • آموزش تلفیقی تاملی بر تجارب دانشگاههای کشورهای پیشرو در زمینه آموزش تلفیقی؛ آموزه‌های برای دانشگاه‌های ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 27-52]
  • آموزش دانشگاهی هوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
  • آموزش عالی مطالعۀ پدیدارشناختی چالش‏های انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاه‏های ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
  • آموزش عالی طراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامه درسی دانشگاه ها از منظر اعضای هئیت علمی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 187-206]
  • آموزش عالی مطالعه طولی ارتباط نمره پایانی دانشجویان با ارزشیابی آنها از تدریس مدرسان در نیمسال‌های بعدی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 83-101]
  • آموزش عالی مطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درس‌مایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
  • آموزش عالی آینده آیین‌نامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی در ایران: یک رویکرد سناریویی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 207-233]
  • آموزش عالی دانشگاه مسئولیت پذیر اجتماعی با تأکید بر علوم انسانی در نقشه جامع علمی کشور [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 15-36]
  • آموزش عالی ایران تاملی بر تجارب دانشگاههای کشورهای پیشرو در زمینه آموزش تلفیقی؛ آموزه‌های برای دانشگاه‌های ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 27-52]
  • آموزش مجازی واکاوی تجربه زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کلاس‌های آموزش مجازی در وضعیت کرونایی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 79-112]
  • آینده آینده آیین‌نامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی در ایران: یک رویکرد سناریویی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 207-233]
  • آینده‌پژوهی هوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
  • آیندۀ شغلی بررسی روانشناختی نگرش و انگیزش دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات فارسی نسبت به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 115-132]
  • آیین نامه ارتقای هیئت علمی آینده آیین‌نامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی در ایران: یک رویکرد سناریویی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 207-233]

ا

  • ابعاد چهارگانه هویت عاریتی ازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]
  • ارزشیابی اساتید مطالعه طولی ارتباط نمره پایانی دانشجویان با ارزشیابی آنها از تدریس مدرسان در نیمسال‌های بعدی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 83-101]
  • ارزشیابی دانشجو از تدریس مطالعه طولی ارتباط نمره پایانی دانشجویان با ارزشیابی آنها از تدریس مدرسان در نیمسال‌های بعدی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 83-101]
  • استادان واکاوی تجربه زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کلاس‌های آموزش مجازی در وضعیت کرونایی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 79-112]
  • استقلال دانشگاهی مطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درس‌مایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
  • اسناد بالادستی دانشگاه فرهنگیان طراحی و اعتباریابی الگوی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اسناد بالادستی: یک مطالعه آمیخته [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 123-139]
  • اعتبارسنجی ساخت و اعتبارسنجی مقیاس سنجش مهارت‌های خودرهیابی دانشجویان در دوره‌های یادگیری الکترونیکی دوران کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 139-159]
  • اعضای هیئت علمی مطالعۀ پدیدارشناختی چالش‏های انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاه‏های ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
  • اقتصاد آموزش عالی مطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درس‌مایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
  • اکوسیستم یادگیری مفهوم‌سازی برنامه درسی سبز در نظام آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 51-68]
  • الزامات سامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
  • الگوی تعامل تعامل مدیریت شهری با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی; ارائه مدل" دانش - شهر-گاه" [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 58-81]
  • امکان سنجی امکان‌ سنجی ایجاد "رشته تحصیلی سیار جغرافیا" در دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 113-129]
  • انگیزش بررسی روانشناختی نگرش و انگیزش دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات فارسی نسبت به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 115-132]
  • ایده پیشرفت مناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]

ب

  • بازارمحوری رویکردهای بازارمحورانه در آموزش عالی در دهه‌ ۹۰ شمسی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
  • بازاری‌سازی دانشگاه رویکردهای بازارمحورانه در آموزش عالی در دهه‌ ۹۰ شمسی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
  • باورهای احتمالی واکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
  • برنامه درسی طراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامه درسی دانشگاه ها از منظر اعضای هئیت علمی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 187-206]
  • برنامه‌ریزی سناریویی آینده آیین‌نامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی در ایران: یک رویکرد سناریویی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 207-233]
  • برند سازی امکان‌ سنجی ایجاد "رشته تحصیلی سیار جغرافیا" در دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 113-129]
  • بیماری کووید 19 مدل آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشگاه‌ها در مواجه بیماری کووید 19 (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 53-77]

پ

  • پژوهش مناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
  • پیامدهای منفی رویکردی آمیخته در شناسایی آسیب های فرایند هدایت تحصیلی - شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 87-114]
  • پیشرفت تحصیلی مطالعه طولی ارتباط نمره پایانی دانشجویان با ارزشیابی آنها از تدریس مدرسان در نیمسال‌های بعدی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 83-101]

ت

  • تجربه زیسته واکاوی تجربه زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کلاس‌های آموزش مجازی در وضعیت کرونایی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 79-112]
  • تحلیل سلسله مراتبی شناسایی و انتخاب راهبردهای مناسب برای تلفیق مدیریت سبز در ساختار دانشگاه رازی: یک تحلیل آمیخته‌ی متوالی-اکتشافی [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 73-94]
  • تحول دیجیتال هوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
  • تحول دیجیتال طراحی چارچوب مفهومی دانشگاه دیجیتال؛ رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 69-86]
  • تدریس مطالعه طولی ارتباط نمره پایانی دانشجویان با ارزشیابی آنها از تدریس مدرسان در نیمسال‌های بعدی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 83-101]
  • تربیت راهبردی فرماندهان و مدیران ماموریتهای دانشگاه عالی دفاع ملی ایران در چارچوب دفاع و امنیت ملی همه‌جانبه از منظر بخش لشگری: از ایده تا واقعیت [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 95-112]
  • ترجیحات اجتماعی واکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
  • ترجیحات ریسک واکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
  • تصمیمات مالی سامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
  • تصمیم‌گیری واکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
  • تصمیم گیری سامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
  • توسعه پایدار مفهوم‌سازی برنامه درسی سبز در نظام آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 51-68]

ج

  • جذب اعضای هیات علمی طراحی و اعتباریابی الگوی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اسناد بالادستی: یک مطالعه آمیخته [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 123-139]

چ

  • چارچوب جامع تدوین راهبرد شناسایی و انتخاب راهبردهای مناسب برای تلفیق مدیریت سبز در ساختار دانشگاه رازی: یک تحلیل آمیخته‌ی متوالی-اکتشافی [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 73-94]
  • چالش‏‏ها و راهبردها مطالعۀ پدیدارشناختی چالش‏های انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاه‏های ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]

ح

  • حکمرانی آموزش عالی مطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درس‌مایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
  • حکمرانی خوب مطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درس‌مایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
  • حکمرانی دانشگاه مطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درس‌مایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]

خ

  • خودرهیابی ساخت و اعتبارسنجی مقیاس سنجش مهارت‌های خودرهیابی دانشجویان در دوره‌های یادگیری الکترونیکی دوران کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 139-159]
  • خودمدیریتی طراحی مدل خودمدیریتی مسیر شغلی دانش‌آموختگان آموزش عالی با تمرکز بر دیدگاه-های جدید مسیر شغلی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 37-57]

د

  • دانشجویان. یادگیری الکترونیکی ساخت و اعتبارسنجی مقیاس سنجش مهارت‌های خودرهیابی دانشجویان در دوره‌های یادگیری الکترونیکی دوران کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 139-159]
  • دانشکده فلسفه مناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
  • دانشگاه سامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
  • دانشگاه برلین مناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
  • دانشگاه تهران مدل آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشگاه‌ها در مواجه بیماری کووید 19 (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 53-77]
  • دانشگاه دیجیتال طراحی چارچوب مفهومی دانشگاه دیجیتال؛ رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 69-86]
  • دانشگاه سازگارشونده بازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگی‌های دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
  • دانشگاه سبز مفهوم‌سازی برنامه درسی سبز در نظام آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 51-68]
  • دانشگاه فرهنگیان واکاوی تجربه زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کلاس‌های آموزش مجازی در وضعیت کرونایی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 79-112]
  • دانشگاه فرهنگیان امکان‌ سنجی ایجاد "رشته تحصیلی سیار جغرافیا" در دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 113-129]
  • دانشگاه فرهنیگان طراحی و اعتباریابی الگوی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اسناد بالادستی: یک مطالعه آمیخته [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 123-139]
  • دانشگاه کارآفرین رویکردهای بازارمحورانه در آموزش عالی در دهه‌ ۹۰ شمسی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
  • دانشگاه مسئولیت پذیر اجتماعی دانشگاه مسئولیت پذیر اجتماعی با تأکید بر علوم انسانی در نقشه جامع علمی کشور [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 15-36]
  • دانشگاه نوآور بازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگی‌های دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
  • دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعتبارسنجی مدل کارآفرینی آموزشی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 53-72]
  • دانشگاهها و موسسات آموزش عالی تعامل مدیریت شهری با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی; ارائه مدل" دانش - شهر-گاه" [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 58-81]
  • دانشگاههای پیش‌رو تاملی بر تجارب دانشگاههای کشورهای پیشرو در زمینه آموزش تلفیقی؛ آموزه‌های برای دانشگاه‌های ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 27-52]
  • دفاع و امنیت ملی ماموریتهای دانشگاه عالی دفاع ملی ایران در چارچوب دفاع و امنیت ملی همه‌جانبه از منظر بخش لشگری: از ایده تا واقعیت [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 95-112]
  • دوران کرونا ساخت و اعتبارسنجی مقیاس سنجش مهارت‌های خودرهیابی دانشجویان در دوره‌های یادگیری الکترونیکی دوران کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 139-159]
  • دیدگاه‌های جدید مسیرشغلی طراحی مدل خودمدیریتی مسیر شغلی دانش‌آموختگان آموزش عالی با تمرکز بر دیدگاه-های جدید مسیر شغلی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 37-57]

ر

  • رشته جغرافیا امکان‌ سنجی ایجاد "رشته تحصیلی سیار جغرافیا" در دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 113-129]
  • رضایت از رشته تحصیلی رویکردی آمیخته در شناسایی آسیب های فرایند هدایت تحصیلی - شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 87-114]
  • روش فراترکیب بازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگی‌های دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
  • رویکرد آمیخته رویکردی آمیخته در شناسایی آسیب های فرایند هدایت تحصیلی - شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 87-114]
  • رویکرد تلفیقی تعامل مدیریت شهری با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی; ارائه مدل" دانش - شهر-گاه" [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 58-81]
  • رویکردهای بازارمحورانه رویکردهای بازارمحورانه در آموزش عالی در دهه‌ ۹۰ شمسی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]

ز

  • زبان و ادبیات فارسی بررسی روانشناختی نگرش و انگیزش دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات فارسی نسبت به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 115-132]

س

  • سامانه تصمیم یار سامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
  • سامانه تصمیم یار مالی سامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
  • سرمایه انسانی سرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
  • سواد مالی واکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
  • سیاست‌گذاری آموزش عالی رویکردهای بازارمحورانه در آموزش عالی در دهه‌ ۹۰ شمسی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]

ش

  • شاخص سرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
  • شیوه های آموزش امکان‌ سنجی ایجاد "رشته تحصیلی سیار جغرافیا" در دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 113-129]

ص

  • صلاحیت های شهروندی مفهوم‌سازی برنامه درسی سبز در نظام آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 51-68]

ط

  • طراحی الگو طراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامه درسی دانشگاه ها از منظر اعضای هئیت علمی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 187-206]

ف

  • فرهنگ دانشگاهی روایتی از جلسه های دفاع از پایان نامه: پژوهشی قوم نگارانه [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 133-152]

ق

  • قوم نگاری روایتی از جلسه های دفاع از پایان نامه: پژوهشی قوم نگارانه [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 133-152]

ک

  • کارآفرینی بازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگی‌های دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
  • کارآفرینی اعتبارسنجی مدل کارآفرینی آموزشی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 53-72]
  • کارآفرینی‌آموزشی اعتبارسنجی مدل کارآفرینی آموزشی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 53-72]
  • کارآموزی طراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامه درسی دانشگاه ها از منظر اعضای هئیت علمی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 187-206]
  • کارگزار دیوانی رویکردهای بازارمحورانه در آموزش عالی در دهه‌ ۹۰ شمسی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
  • کارورزی طراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامه درسی دانشگاه ها از منظر اعضای هئیت علمی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 187-206]
  • کرونا مطالعۀ پدیدارشناختی چالش‏های انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاه‏های ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
  • کرونا واکاوی تجربه زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کلاس‌های آموزش مجازی در وضعیت کرونایی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 79-112]
  • کلمات کلیدی:دانشگاه دفاع ملی ماموریتهای دانشگاه عالی دفاع ملی ایران در چارچوب دفاع و امنیت ملی همه‌جانبه از منظر بخش لشگری: از ایده تا واقعیت [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 95-112]
  • کووید-19 مطالعۀ پدیدارشناختی چالش‏های انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاه‏های ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
  • کیفیت آموزش مطالعه طولی ارتباط نمره پایانی دانشجویان با ارزشیابی آنها از تدریس مدرسان در نیمسال‌های بعدی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 83-101]
  • کیفیت دانشگاه مطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درس‌مایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]

گ

  • گفتمان ازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]

م

  • ماموریت‌ دانشگاه ماموریتهای دانشگاه عالی دفاع ملی ایران در چارچوب دفاع و امنیت ملی همه‌جانبه از منظر بخش لشگری: از ایده تا واقعیت [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 95-112]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری فازی طراحی مدل خودمدیریتی مسیر شغلی دانش‌آموختگان آموزش عالی با تمرکز بر دیدگاه-های جدید مسیر شغلی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 37-57]
  • مدل نظام‌مند اعتبارسنجی مدل کارآفرینی آموزشی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 53-72]
  • مدل یادگیری الکترونیکی مدل آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشگاه‌ها در مواجه بیماری کووید 19 (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 53-77]
  • مدیران آموزش مجازی مطالعۀ پدیدارشناختی چالش‏های انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاه‏های ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
  • مدیریت سبز شناسایی و انتخاب راهبردهای مناسب برای تلفیق مدیریت سبز در ساختار دانشگاه رازی: یک تحلیل آمیخته‌ی متوالی-اکتشافی [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 73-94]
  • مدیریت شهری تعامل مدیریت شهری با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی; ارائه مدل" دانش - شهر-گاه" [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 58-81]
  • مدیریت و برنامه ریزی دانشگاه مطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درس‌مایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
  • مسیر شغلی بدون مرز طراحی مدل خودمدیریتی مسیر شغلی دانش‌آموختگان آموزش عالی با تمرکز بر دیدگاه-های جدید مسیر شغلی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 37-57]
  • مسیر شغلی متنوع طراحی مدل خودمدیریتی مسیر شغلی دانش‌آموختگان آموزش عالی با تمرکز بر دیدگاه-های جدید مسیر شغلی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 37-57]
  • مطالعه آمیخته طراحی و اعتباریابی الگوی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اسناد بالادستی: یک مطالعه آمیخته [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 123-139]
  • مطالعه ترکیبی اکتشافی دانشگاه مسئولیت پذیر اجتماعی با تأکید بر علوم انسانی در نقشه جامع علمی کشور [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 15-36]
  • مطالعه تطبیقی تاملی بر تجارب دانشگاههای کشورهای پیشرو در زمینه آموزش تلفیقی؛ آموزه‌های برای دانشگاه‌های ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 27-52]
  • معیار سرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
  • مقایسه سرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
  • ملاحظات زیست محیطی در آموزش عالی مفهوم‌سازی برنامه درسی سبز در نظام آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 51-68]
  • مناطق جغرافیایی سرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
  • مناطق درآمدی سرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]

ن

  • نظریه تبادل اجتماعی تعامل مدیریت شهری با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی; ارائه مدل" دانش - شهر-گاه" [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 58-81]
  • نظریه داده بنیاد طراحی چارچوب مفهومی دانشگاه دیجیتال؛ رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 69-86]
  • نظریه داده بنیاد اعتبارسنجی مدل کارآفرینی آموزشی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 53-72]
  • نظریه‌ی ذینفعان شناسایی و انتخاب راهبردهای مناسب برای تلفیق مدیریت سبز در ساختار دانشگاه رازی: یک تحلیل آمیخته‌ی متوالی-اکتشافی [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 73-94]
  • نقشه جامع علمی کشور دانشگاه مسئولیت پذیر اجتماعی با تأکید بر علوم انسانی در نقشه جامع علمی کشور [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 15-36]
  • نگرش بررسی روانشناختی نگرش و انگیزش دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات فارسی نسبت به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 115-132]
  • نوآوری بازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگی‌های دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]

و

  • وحدت علم مناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
  • وضعیت اجتماعی-اقتصادی واکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]

ه

  • هدایت تحصیلی-شغلی رویکردی آمیخته در شناسایی آسیب های فرایند هدایت تحصیلی - شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 87-114]
  • هوش مصنوعی هوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
  • هویت حرفه ای ازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]
  • هویت دانشگاهی روایتی از جلسه های دفاع از پایان نامه: پژوهشی قوم نگارانه [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 133-152]
  • هویت عاریتی ازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]
  • هویت معلم ازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]

ی

  • یادگیری مجازی مطالعۀ پدیدارشناختی چالش‏های انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاه‏های ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]