آثار غیربازاریسرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
آکادمیمناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
آموزشهوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
آموزش تلفیقیتاملی بر تجارب دانشگاههای کشورهای پیشرو در زمینه آموزش تلفیقی؛ آموزههای برای دانشگاههای ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 27-52]
آموزش دانشگاهیهوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
آموزش عالیمطالعۀ پدیدارشناختی چالشهای انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاههای ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
آموزش عالیطراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامه درسی دانشگاه ها از منظر اعضای هئیت علمی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 187-206]
آموزش عالیمطالعه طولی ارتباط نمره پایانی دانشجویان با ارزشیابی آنها از تدریس مدرسان در نیمسالهای بعدی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 83-101]
آموزش عالیمطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درسمایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
آموزش عالیآینده آییننامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی در ایران: یک رویکرد سناریویی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 207-233]
آموزش عالیدانشگاه مسئولیت پذیر اجتماعی با تأکید بر علوم انسانی در نقشه جامع علمی کشور [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 15-36]
آموزش عالی ایرانتاملی بر تجارب دانشگاههای کشورهای پیشرو در زمینه آموزش تلفیقی؛ آموزههای برای دانشگاههای ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 27-52]
آموزش مجازیواکاوی تجربه زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کلاسهای آموزش مجازی در وضعیت کرونایی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 79-112]
آیندهآینده آییننامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی در ایران: یک رویکرد سناریویی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 207-233]
آیندهپژوهیهوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
آیندۀ شغلیبررسی روانشناختی نگرش و انگیزش دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات فارسی نسبت به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 115-132]
آیین نامه ارتقای هیئت علمیآینده آییننامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی در ایران: یک رویکرد سناریویی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 207-233]
ا
ابعاد چهارگانه هویت عاریتیازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]
ارزشیابی اساتیدمطالعه طولی ارتباط نمره پایانی دانشجویان با ارزشیابی آنها از تدریس مدرسان در نیمسالهای بعدی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 83-101]
ارزشیابی دانشجو از تدریسمطالعه طولی ارتباط نمره پایانی دانشجویان با ارزشیابی آنها از تدریس مدرسان در نیمسالهای بعدی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 83-101]
استادانواکاوی تجربه زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کلاسهای آموزش مجازی در وضعیت کرونایی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 79-112]
استقلال دانشگاهیمطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درسمایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
اسناد بالادستی دانشگاه فرهنگیانطراحی و اعتباریابی الگوی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اسناد بالادستی: یک مطالعه آمیخته [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 123-139]
اعتبارسنجیساخت و اعتبارسنجی مقیاس سنجش مهارتهای خودرهیابی دانشجویان در دورههای یادگیری الکترونیکی دوران کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 139-159]
اعضای هیئت علمیمطالعۀ پدیدارشناختی چالشهای انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاههای ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
اقتصاد آموزش عالیمطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درسمایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
اکوسیستم یادگیریمفهومسازی برنامه درسی سبز در نظام آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 51-68]
الزاماتسامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
الگوی تعاملتعامل مدیریت شهری با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی; ارائه مدل" دانش - شهر-گاه" [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 58-81]
امکان سنجیامکان سنجی ایجاد "رشته تحصیلی سیار جغرافیا" در دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 113-129]
انگیزشبررسی روانشناختی نگرش و انگیزش دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات فارسی نسبت به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 115-132]
ایده پیشرفتمناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
ب
بازارمحوریرویکردهای بازارمحورانه در آموزش عالی در دهه ۹۰ شمسی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
بازاریسازی دانشگاهرویکردهای بازارمحورانه در آموزش عالی در دهه ۹۰ شمسی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
باورهای احتمالیواکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
برنامه درسیطراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامه درسی دانشگاه ها از منظر اعضای هئیت علمی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 187-206]
برنامهریزی سناریوییآینده آییننامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی در ایران: یک رویکرد سناریویی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 207-233]
برند سازیامکان سنجی ایجاد "رشته تحصیلی سیار جغرافیا" در دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 113-129]
بیماری کووید 19مدل آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشگاهها در مواجه بیماری کووید 19 (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 53-77]
پ
پژوهشمناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
پیامدهای منفیرویکردی آمیخته در شناسایی آسیب های فرایند هدایت تحصیلی - شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 87-114]
پیشرفت تحصیلیمطالعه طولی ارتباط نمره پایانی دانشجویان با ارزشیابی آنها از تدریس مدرسان در نیمسالهای بعدی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 83-101]
ت
تجربه زیستهواکاوی تجربه زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کلاسهای آموزش مجازی در وضعیت کرونایی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 79-112]
تحلیل سلسله مراتبیشناسایی و انتخاب راهبردهای مناسب برای تلفیق مدیریت سبز در ساختار دانشگاه رازی: یک تحلیل آمیختهی متوالی-اکتشافی [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 73-94]
تحول دیجیتالهوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
تحول دیجیتالطراحی چارچوب مفهومی دانشگاه دیجیتال؛ رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 69-86]
تدریسمطالعه طولی ارتباط نمره پایانی دانشجویان با ارزشیابی آنها از تدریس مدرسان در نیمسالهای بعدی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 83-101]
تربیت راهبردی فرماندهان و مدیرانماموریتهای دانشگاه عالی دفاع ملی ایران در چارچوب دفاع و امنیت ملی همهجانبه از منظر بخش لشگری: از ایده تا واقعیت [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 95-112]
ترجیحات اجتماعیواکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
ترجیحات ریسکواکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
تصمیمات مالیسامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
تصمیمگیریواکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
تصمیم گیریسامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
توسعه پایدارمفهومسازی برنامه درسی سبز در نظام آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 51-68]
ج
جذب اعضای هیات علمیطراحی و اعتباریابی الگوی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اسناد بالادستی: یک مطالعه آمیخته [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 123-139]
چ
چارچوب جامع تدوین راهبردشناسایی و انتخاب راهبردهای مناسب برای تلفیق مدیریت سبز در ساختار دانشگاه رازی: یک تحلیل آمیختهی متوالی-اکتشافی [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 73-94]
چالشها و راهبردهامطالعۀ پدیدارشناختی چالشهای انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاههای ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
ح
حکمرانی آموزش عالیمطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درسمایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
حکمرانی خوبمطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درسمایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
حکمرانی دانشگاهمطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درسمایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
خ
خودرهیابیساخت و اعتبارسنجی مقیاس سنجش مهارتهای خودرهیابی دانشجویان در دورههای یادگیری الکترونیکی دوران کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 139-159]
خودمدیریتیطراحی مدل خودمدیریتی مسیر شغلی دانشآموختگان آموزش عالی با تمرکز بر دیدگاه-های جدید مسیر شغلی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 37-57]
د
دانشجویان. یادگیری الکترونیکیساخت و اعتبارسنجی مقیاس سنجش مهارتهای خودرهیابی دانشجویان در دورههای یادگیری الکترونیکی دوران کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 139-159]
دانشکده فلسفهمناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
دانشگاهسامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
دانشگاه برلینمناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
دانشگاه تهرانمدل آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشگاهها در مواجه بیماری کووید 19 (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 53-77]
دانشگاه دیجیتالطراحی چارچوب مفهومی دانشگاه دیجیتال؛ رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 69-86]
دانشگاه سازگارشوندهبازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگیهای دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
دانشگاه سبزمفهومسازی برنامه درسی سبز در نظام آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 51-68]
دانشگاه فرهنگیانواکاوی تجربه زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کلاسهای آموزش مجازی در وضعیت کرونایی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 79-112]
دانشگاه فرهنگیانامکان سنجی ایجاد "رشته تحصیلی سیار جغرافیا" در دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 113-129]
دانشگاه فرهنیگانطراحی و اعتباریابی الگوی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اسناد بالادستی: یک مطالعه آمیخته [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 123-139]
دانشگاه کارآفرینرویکردهای بازارمحورانه در آموزش عالی در دهه ۹۰ شمسی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
دانشگاه مسئولیت پذیر اجتماعیدانشگاه مسئولیت پذیر اجتماعی با تأکید بر علوم انسانی در نقشه جامع علمی کشور [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 15-36]
دانشگاه نوآوربازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگیهای دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
دانشگاهها و موسسات آموزش عالیاعتبارسنجی مدل کارآفرینی آموزشی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 53-72]
دانشگاهها و موسسات آموزش عالیتعامل مدیریت شهری با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی; ارائه مدل" دانش - شهر-گاه" [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 58-81]
دانشگاههای پیشروتاملی بر تجارب دانشگاههای کشورهای پیشرو در زمینه آموزش تلفیقی؛ آموزههای برای دانشگاههای ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 27-52]
دفاع و امنیت ملیماموریتهای دانشگاه عالی دفاع ملی ایران در چارچوب دفاع و امنیت ملی همهجانبه از منظر بخش لشگری: از ایده تا واقعیت [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 95-112]
دوران کروناساخت و اعتبارسنجی مقیاس سنجش مهارتهای خودرهیابی دانشجویان در دورههای یادگیری الکترونیکی دوران کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 139-159]
دیدگاههای جدید مسیرشغلیطراحی مدل خودمدیریتی مسیر شغلی دانشآموختگان آموزش عالی با تمرکز بر دیدگاه-های جدید مسیر شغلی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 37-57]
ر
رشته جغرافیاامکان سنجی ایجاد "رشته تحصیلی سیار جغرافیا" در دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 113-129]
رضایت از رشته تحصیلیرویکردی آمیخته در شناسایی آسیب های فرایند هدایت تحصیلی - شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 87-114]
روش فراترکیببازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگیهای دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
رویکرد آمیختهرویکردی آمیخته در شناسایی آسیب های فرایند هدایت تحصیلی - شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 87-114]
رویکرد تلفیقیتعامل مدیریت شهری با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی; ارائه مدل" دانش - شهر-گاه" [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 58-81]
رویکردهای بازارمحورانهرویکردهای بازارمحورانه در آموزش عالی در دهه ۹۰ شمسی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
ز
زبان و ادبیات فارسیبررسی روانشناختی نگرش و انگیزش دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات فارسی نسبت به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 115-132]
س
سامانه تصمیم یارسامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
سامانه تصمیم یار مالیسامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
سرمایه انسانیسرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
سواد مالیواکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
سیاستگذاری آموزش عالیرویکردهای بازارمحورانه در آموزش عالی در دهه ۹۰ شمسی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
ش
شاخصسرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
شیوه های آموزشامکان سنجی ایجاد "رشته تحصیلی سیار جغرافیا" در دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 113-129]
ص
صلاحیت های شهروندیمفهومسازی برنامه درسی سبز در نظام آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 51-68]
ط
طراحی الگوطراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامه درسی دانشگاه ها از منظر اعضای هئیت علمی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 187-206]
ف
فرهنگ دانشگاهیروایتی از جلسه های دفاع از پایان نامه: پژوهشی قوم نگارانه [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 133-152]
ق
قوم نگاریروایتی از جلسه های دفاع از پایان نامه: پژوهشی قوم نگارانه [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 133-152]
ک
کارآفرینیبازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگیهای دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
کارآفرینیاعتبارسنجی مدل کارآفرینی آموزشی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 53-72]
کارآفرینیآموزشیاعتبارسنجی مدل کارآفرینی آموزشی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 53-72]
کارآموزیطراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامه درسی دانشگاه ها از منظر اعضای هئیت علمی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 187-206]
کارگزار دیوانیرویکردهای بازارمحورانه در آموزش عالی در دهه ۹۰ شمسی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
کارورزیطراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامه درسی دانشگاه ها از منظر اعضای هئیت علمی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 187-206]
کرونامطالعۀ پدیدارشناختی چالشهای انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاههای ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
کروناواکاوی تجربه زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کلاسهای آموزش مجازی در وضعیت کرونایی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 79-112]
کلمات کلیدی:دانشگاه دفاع ملیماموریتهای دانشگاه عالی دفاع ملی ایران در چارچوب دفاع و امنیت ملی همهجانبه از منظر بخش لشگری: از ایده تا واقعیت [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 95-112]
کووید-19مطالعۀ پدیدارشناختی چالشهای انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاههای ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
کیفیت آموزشمطالعه طولی ارتباط نمره پایانی دانشجویان با ارزشیابی آنها از تدریس مدرسان در نیمسالهای بعدی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 83-101]
کیفیت دانشگاهمطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درسمایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
گ
گفتمانازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]
م
ماموریت دانشگاهماموریتهای دانشگاه عالی دفاع ملی ایران در چارچوب دفاع و امنیت ملی همهجانبه از منظر بخش لشگری: از ایده تا واقعیت [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 95-112]
مدلسازی ساختاری تفسیری فازیطراحی مدل خودمدیریتی مسیر شغلی دانشآموختگان آموزش عالی با تمرکز بر دیدگاه-های جدید مسیر شغلی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 37-57]
مدل نظاممنداعتبارسنجی مدل کارآفرینی آموزشی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 53-72]
مدل یادگیری الکترونیکیمدل آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشگاهها در مواجه بیماری کووید 19 (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 53-77]
مدیران آموزش مجازیمطالعۀ پدیدارشناختی چالشهای انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاههای ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
مدیریت سبزشناسایی و انتخاب راهبردهای مناسب برای تلفیق مدیریت سبز در ساختار دانشگاه رازی: یک تحلیل آمیختهی متوالی-اکتشافی [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 73-94]
مدیریت شهریتعامل مدیریت شهری با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی; ارائه مدل" دانش - شهر-گاه" [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 58-81]
مدیریت و برنامه ریزی دانشگاهمطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درسمایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
مسیر شغلی بدون مرزطراحی مدل خودمدیریتی مسیر شغلی دانشآموختگان آموزش عالی با تمرکز بر دیدگاه-های جدید مسیر شغلی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 37-57]
مسیر شغلی متنوعطراحی مدل خودمدیریتی مسیر شغلی دانشآموختگان آموزش عالی با تمرکز بر دیدگاه-های جدید مسیر شغلی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 37-57]
مطالعه آمیختهطراحی و اعتباریابی الگوی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اسناد بالادستی: یک مطالعه آمیخته [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 123-139]
مطالعه ترکیبی اکتشافیدانشگاه مسئولیت پذیر اجتماعی با تأکید بر علوم انسانی در نقشه جامع علمی کشور [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 15-36]
مطالعه تطبیقیتاملی بر تجارب دانشگاههای کشورهای پیشرو در زمینه آموزش تلفیقی؛ آموزههای برای دانشگاههای ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 27-52]
معیارسرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
مقایسهسرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
مناطق جغرافیاییسرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
مناطق درآمدیسرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
ن
نظریه تبادل اجتماعیتعامل مدیریت شهری با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی; ارائه مدل" دانش - شهر-گاه" [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 58-81]
نظریه داده بنیادطراحی چارچوب مفهومی دانشگاه دیجیتال؛ رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 69-86]
نظریه داده بنیاداعتبارسنجی مدل کارآفرینی آموزشی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 53-72]
نظریهی ذینفعانشناسایی و انتخاب راهبردهای مناسب برای تلفیق مدیریت سبز در ساختار دانشگاه رازی: یک تحلیل آمیختهی متوالی-اکتشافی [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 73-94]
نقشه جامع علمی کشوردانشگاه مسئولیت پذیر اجتماعی با تأکید بر علوم انسانی در نقشه جامع علمی کشور [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 15-36]
نگرشبررسی روانشناختی نگرش و انگیزش دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات فارسی نسبت به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 115-132]
نوآوریبازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگیهای دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
و
وحدت علممناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
وضعیت اجتماعی-اقتصادیواکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
ه
هدایت تحصیلی-شغلیرویکردی آمیخته در شناسایی آسیب های فرایند هدایت تحصیلی - شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 87-114]
هوش مصنوعیهوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
هویت حرفه ایازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]
هویت دانشگاهیروایتی از جلسه های دفاع از پایان نامه: پژوهشی قوم نگارانه [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 133-152]
هویت عاریتیازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]
هویت معلمازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]
ی
یادگیری مجازیمطالعۀ پدیدارشناختی چالشهای انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاههای ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد